• 12-08-2013, 23:44:32
    #28
    Duygusal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada seninle bir yarışa girmem fakat. Senin girmeye çalıştığın meslekteki maaş benim alkol-sigara parama yetmez. Ben senin espri yaptığını nereden bileyim geyik bölümüne mi açtında öyle sanacağım? Daha Türkiye Avrupa Birliğinde mi değil mi onu bilememişsiniz ondan sonra Türk Silahlı Kuvvetlerine çamur atmaya çalışıyorsunuz yazık.
    Asker maaşı gayet iyibir miktar bence. Biz çok şükür Allahtan korktuğumuz için alkoldür sigaradır onları bilmeyiz.

    Türkyie AB'demi deüğilmi bilememişim öylemi
    Buyrun, https://www.r10.net/1067712433-post16.html
  • 13-08-2013, 00:18:54
    #29
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asker maaşı gayet iyibir miktar bence. Biz çok şükür Allahtan korktuğumuz için alkoldür sigaradır onları bilmeyiz.

    Türkyie AB'demi deüğilmi bilememişim öylemi
    Buyrun, https://www.r10.net/1067712433-post16.html

    "TÜrkiye AB'demi diyip soruyu saptırdı evet fendim dedim. " sence doğru mu ?
  • 13-08-2013, 00:20:19
    #30
    AsmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "TÜrkiye AB'demi diyip soruyu saptırdı evet fendim dedim. " sence doğru mu ?
    AB nedir onu açıkal dedi tam başladım biraz söyledim bu sefer yanıltmak amac ile onu sormuyorum abdemi değilmi dedi aynen böyle geçti diyalog hocam
  • 13-08-2013, 00:32:03
    #31
    Hocam ben de cok onceden askeri okul istiyordum etrafimdakiler subay diye cagirirlardi sinava girdim kazanamadim simdi istanbul universitesinde muhendislik fakultesindr okuyorum ve iyi ki kazanamamisim diyorum )
    Hocam, hayirli olani ver Yarabbim diye bosuna demiyoruz inanin boylesi daha hayirliymiÅŸ
  • 13-08-2013, 00:35:29
    #32
    sen tr ab de demiÅŸsen elemeleri normal ki
  • 13-08-2013, 01:53:50
    #33
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen tr ab de demiÅŸsen elemeleri normal ki
    Yazdığım mesajda yanlış yazmışım hocam kusura bakma. TÜrkyie AB'de dğeil dedim ama burda benim sorumun cevabı önemli değil bne onu anlatmaya çalışıyorum burada kişiliği ölçüyorlar.
  • 13-08-2013, 02:38:47
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Torpille ilgili olduğunu düşünmüyorum, sanırım arkadaş mülakat sırasında heyecanlanıp sorulara farklı yönden bakıp cevaplamış.
  • 13-08-2013, 10:14:04
    #35
    Mülakatta sorulara doğru cevap vermen önemli değil ki hocam tutarlı cevap vermen lazım.Neyse bir dahakine inşallah kazanırsın.
  • 13-08-2013, 12:39:38
    #36
    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Torpille ilgili olduğunu düşünmüyorum, sanırım arkadaş mülakat sırasında heyecanlanıp sorulara farklı yönden bakıp cevaplamış.
    vibrissa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mülakatta sorulara doğru cevap vermen önemli değil ki hocam tutarlı cevap vermen lazım.Neyse bir dahakine inşallah kazanırsın.
    Herkes sizler kadar anlayışlı olamıyor malesef hocam