Konu
Jandarma Astsubaylık Sınavında Elenmişim :(
13-08-2013, 00:18:54
#29
AsmA
Ozsoy05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Asker maaşı gayet iyibir miktar bence. Biz çok şükür Allahtan korktuğumuz için alkoldür sigaradır onları bilmeyiz.
Türkyie AB'demi deüğilmi bilememişim öylemi
Buyrun,
https://www.r10.net/1067712433-post16.html
"TÜrkiye AB'demi diyip soruyu saptırdı evet fendim dedim. " sence doğru mu ?