Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asker maaşı gayet iyibir miktar bence. Biz çok şükür Allahtan korktuğumuz için alkoldür sigaradır onları bilmeyiz.

Türkyie AB'demi deüğilmi bilememişim öylemi
Buyrun, https://www.r10.net/1067712433-post16.html

"TÜrkiye AB'demi diyip soruyu saptırdı evet fendim dedim. " sence doğru mu ?