Hocam ben de cok onceden askeri okul istiyordum etrafimdakiler subay diye cagirirlardi sinava girdim kazanamadim simdi istanbul universitesinde muhendislik fakultesindr okuyorum ve iyi ki kazanamamisim diyorum

)
Hocam, hayirli olani ver Yarabbim diye bosuna demiyoruz inanin boylesi daha hayirliymiş