Burada seninle bir yarışa girmem fakat. Senin girmeye çalıştığın meslekteki maaş benim alkol-sigara parama yetmez. Ben senin espri yaptığını nereden bileyim geyik bölümüne mi açtında öyle sanacağım? Daha Türkiye Avrupa Birliğinde mi değil mi onu bilememişsiniz ondan sonra Türk Silahlı Kuvvetlerine çamur atmaya çalışıyorsunuz yazık.
Asker maaşı gayet iyibir miktar bence. Biz çok şükür Allahtan korktuğumuz için alkoldür sigaradır onları bilmeyiz.
Türkyie AB'demi deüğilmi bilememişim öylemi

Buyrun,
https://www.r10.net/1067712433-post16.html