• 04-08-2013, 02:37:35
    #10
    Kurumsal PLUS
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    ASALETE bak üstad.
    Fiyat ver fiyat Arabayı görünce yapacağım işi şaşırdım
  • 04-08-2013, 02:40:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    cidden alımlı arabalarda parası çok arkadaş
  • 01-10-2013, 16:55:02
    #12
    arkadaşlar parayı biriktirdim ama bulamadım bu arabadan birtürlü çok nadir
  • 01-10-2013, 17:17:14
    #13
    Hiç ilgimi çekmiyor şu eski arabalar. Araba dediğin içine oturunca kalite kokacak konsolu şık olacak, bence.
  • 01-10-2013, 17:27:24
    #14
    ilk tamir işi çıktığında arabayı garaja çekersiniz.. Arabalar 30 binliara ama bakımı çok pahalı tutar bu zevk meselesi yürütmek mesele..