Bu arabanın piyasası nedir acaba arkadaşlar. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu arabanın piyasası nedir acaba arkadaşlar.
13
●
1.045
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu arabanın piyasası nedir acaba arkadaşlar.
1
2
04-08-2013, 02:37:35
#10
Panthera
Kurumsal PLUS
on2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ASALETE bak üstad.
Fiyat ver fiyat
Arabayı görünce yapacağım işi şaşırdım
04-08-2013, 02:40:58
#11
Nomster
Üyeliği durduruldu
cidden alımlı arabalarda parası çok arkadaş
01-10-2013, 16:55:02
#12
on2
arkadaşlar parayı biriktirdim ama bulamadım bu arabadan birtürlü çok nadir
01-10-2013, 17:17:14
#13
Exwore
Hiç ilgimi çekmiyor şu eski arabalar. Araba dediğin içine oturunca kalite kokacak konsolu şık olacak, bence.
01-10-2013, 17:27:24
#14
monarch20
ilk tamir işi çıktığında arabayı garaja çekersiniz.. Arabalar 30 binliara ama bakımı çok pahalı tutar bu zevk meselesi yürütmek mesele..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler