Konu
Bu arabanın piyasası nedir acaba arkadaşlar.
01-10-2013, 17:27:24
#14
monarch20
ilk tamir işi çıktığında arabayı garaja çekersiniz.. Arabalar 30 binliara ama bakımı çok pahalı tutar bu zevk meselesi yürütmek mesele..