Bu arabanın piyasası nedir acaba arkadaşlar. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu arabanın piyasası nedir acaba arkadaşlar.
13
●
1.045
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu arabanın piyasası nedir acaba arkadaşlar.
1
2
03-08-2013, 18:07:02
#1
on2
Arkadaşlar sevdiğim araba budur. piyasası ilanı felan varmıdır acaba. uygun fiyata en güzel ne kadara alabilirim.
alırken bu arabada neye dikkat edeyim?
03-08-2013, 18:20:14
#2
Maharaja
hangı model kı bu? W126 380 SEC mi?
03-08-2013, 18:21:18
#3
on2
Maharaja adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hangı model kı bu? W126 380 SEC mi?
işte onu tam bilmiyorum.
03-08-2013, 18:44:54
#4
atary
Daha çok C107(R107) ye benziyor gibi takipteyim
Cidden çok iyiymiş ya
edit:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32809935/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32951546/detay
2.edit
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31372384/detay
(27000 euro)
03-08-2013, 18:52:46
#5
WSBGDH
Üyeliği durduruldu
Bu seri SL serisidir hocam.
04-08-2013, 00:28:22
#6
efe7822
benim bayıldığım modellerde şunlar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32972397/detay
04-08-2013, 00:33:56
#7
on2
efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim bayıldığım modellerde şunlar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32972397/detay
evet işte bu araba o araba
asalete bak
04-08-2013, 00:35:00
#8
efe7822
hayalimdir allahın izniyle alacağım.Tek kapı spor...Bir başka duruyor arkadaş
04-08-2013, 01:32:57
#9
on2
efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayalimdir allahın izniyle alacağım.Tek kapı spor...Bir başka duruyor arkadaş
ASALETE bak üstad.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler