• 06-08-2013, 02:04:06
    #19
    bende gidicem arkadaşlar,

    sorum giderken çevirme oluyormu otobüsle gidicem.sebebi ise yanımdaki arkadaşımın asker kaçağı . öyle diyelim seneye gidicek ins
  • 06-08-2013, 02:06:01
    #20
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gidicem arkadaşlar,

    sorum giderken çevirme oluyormu otobüsle gidicem.sebebi ise yanımdaki arkadaşımın asker kaçağı . öyle diyelim seneye gidicek ins
    Otobüs çevirmesi olağan dışı durumlar hariç olmaz. Anca birini arıyor yada ihbar almaları lazım.
  • 06-08-2013, 03:05:47
    #21
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gidicem arkadaşlar,

    sorum giderken çevirme oluyormu otobüsle gidicem.sebebi ise yanımdaki arkadaşımın asker kaçağı . öyle diyelim seneye gidicek ins

    Bodrum'a girmeden Güvercinlik'te kalırsınız benden söylemesi.

    Zaten jandarma minibüslerle otobüsleri durduruyor sadece. Yakalanma olasılığı %99.9 o kadar diyeyim sana.

    Gidilecek yer de eğlence anlayışına göre değişir. Ben canlı müzik seviyorum mesela. Arada bir Mavi Bar'a giderim/giderdim. Son zamanlarda gece pek çıktığım söylenemez.
  • 06-08-2013, 03:10:06
    #22
    Hani trafikde falan çıkmıodu gbt de görülmüyordu artık asker lik yoklaması ?
  • 06-08-2013, 03:12:10
    #23
    AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani trafikde falan çıkmıodu gbt de görülmüyordu artık asker lik yoklaması ?
    Milleti kandırıp yakalatıyor olabilirler

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 06-08-2013, 03:47:38
    #24
    Valla denemesi bedava. Kadınların bile kimliklerini alıp kontrol ediyorlar.
  • 06-08-2013, 15:41:01
    #25
    vala bn gecen sene merkeze gitmiş günlük hiç durdurma olmadı.
  • 06-08-2013, 17:16:25
    #26
    Hocam Ben haziranın 5 gittim 9 döndüm hem ardından 21 temmuzda gittim 29 döndüm... Hocam catamarana gitmeyi dusunuosanız tavsiye etmem bildiginiz amele pazarı gıtı full sap. barlar sokağında Posh kesınlıkle tavsiye ederim.. hatta favorim...Bu arada siz hangi otelde kalcaksınız hocam
  • 06-08-2013, 17:33:46
    #27
    kartal67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ben haziranın 5 gittim 9 döndüm hem ardından 21 temmuzda gittim 29 döndüm... Hocam catamarana gitmeyi dusunuosanız tavsiye etmem bildiginiz amele pazarı gıtı full sap. barlar sokağında Posh kesınlıkle tavsiye ederim.. hatta favorim...Bu arada siz hangi otelde kalcaksınız hocam
    pm gonderdim reklam olmasın diye