• 18-08-2013, 18:53:47
    #28
    Bodrumdan yeni geldim tavsiyelerimi yazayim

    -İngilizcen yok ise gitme öğren seneye gidersin parana yazık.

    Kelime kelime anlaşsan bile zor oluyor

    Mesela, hello drink beer dersin ama turist seni fazla takmaz

    söyle dersen Do you want to drink beer with me daha güzel olur ve seninle daha sıcak iletişim kurabilir.

    -Bodrumdaki her club çok iyi ama bazen full sap olabiliyor mesela pasha ilk gittiğimde harikaydı diğer gidişimde full sap bazı arkadaşlar katamarana sap yeri demiş ama bodrum denince akla ilk gelen yerler halikarnas ve katamarandır.Katamaran eşi benzeri yok denizin ortasında gemide sabaha kadar eğleniyorsun
  • 18-08-2013, 19:04:35
    #29
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bodrumdan yeni geldim tavsiyelerimi yazayim

    -İngilizcen yok ise gitme öğren seneye gidersin parana yazık.

    Kelime kelime anlaşsan bile zor oluyor

    Mesela, hello drink beer dersin ama turist seni fazla takmaz

    söyle dersen Do you want to drink beer with me daha güzel olur ve seninle daha sıcak iletişim kurabilir.

    -Bodrumdaki her club çok iyi ama bazen full sap olabiliyor mesela pasha ilk gittiğimde harikaydı diğer gidişimde full sap bazı arkadaşlar katamarana sap yeri demiş ama bodrum denince akla ilk gelen yerler halikarnas ve katamarandır.Katamaran eşi benzeri yok denizin ortasında gemide sabaha kadar eğleniyorsun
    İngilizcen yoksa parana yazık demen yanlış olmuş Bodrum'da türk kızı yok mu

    bence Would you like to drink beer demek daha iyi olur

    Her bara girilmez kaçak içki çok
  • 18-08-2013, 19:05:57
    #30
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizcen yoksa parana yazık demen yanlış olmuş Bodrum'da türk kızı yok mu

    bence Would you like to drink beer demek daha iyi olur

    Her bara girilmez kaçak içki çok
    Hocam gerçekler acıdır malesef bende de fazla ingilizce yok çat pat aşırı zorlandım.Tabiki türk kız arkadaşlarımızda oldu da ingilizler eğlenmeyi çok seviyor türkler uyanık hocam anla işte
  • 18-08-2013, 19:11:36
    #31
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gerçekler acıdır malesef bende de fazla ingilizce yok çat pat aşırı zorlandım.Tabiki türk kız arkadaşlarımızda oldu da ingilizler eğlenmeyi çok seviyor türkler uyanık hocam anla işte
    Aynen öyle ingilizlerin hayatları çok farklı.Benim ingilizcem iyi ama utangacım işte Arada ingliz görünce konuşuyorum ama erkeklerle
  • 18-08-2013, 19:34:22
    #32
    Konuyu çok geç görmüşüm ya neyse sağlık olsun bir dahakine yazarım hocam boş dönmeyeydiniz bari :P
  • 18-08-2013, 19:44:01
    #33
    GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu çok geç görmüşüm ya neyse sağlık olsun bir dahakine yazarım hocam boş dönmeyeydiniz bari :P
    neresindensin
  • 18-08-2013, 19:56:13
    #34
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neresindensin
    Bodrum Omurça Mah. siz neresinden hocam
  • 18-08-2013, 20:32:09
    #35
    GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bodrum Omurça Mah. siz neresinden hocam
    Ortakent
  • 19-08-2013, 06:17:37
    #36
    bu yıl 2 kere gittim ne gunlerdi bea cokta güzel geçti valla