NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gerçekler acıdır malesef bende de fazla ingilizce yok çat pat aşırı zorlandım.Tabiki türk kız arkadaşlarımızda oldu da ingilizler eğlenmeyi çok seviyor türkler uyanık hocam anla işte
Aynen öyle ingilizlerin hayatları çok farklı.Benim ingilizcem iyi ama utangacım işte Arada ingliz görünce konuşuyorum ama erkeklerle