Hocam Ben haziranın 5 gittim 9 döndüm hem ardından 21 temmuzda gittim 29 döndüm... Hocam catamarana gitmeyi dusunuosanız tavsiye etmem bildiginiz amele pazarı gıtı full sap. barlar sokağında Posh kesınlıkle tavsiye ederim.. hatta favorim...Bu arada siz hangi otelde kalcaksınız hocam
pm gonderdim reklam olmasın diye