NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende gidicem arkadaşlar,

sorum giderken çevirme oluyormu otobüsle gidicem.sebebi ise yanımdaki arkadaşımın asker kaçağı . öyle diyelim seneye gidicek ins

Bodrum'a girmeden Güvercinlik'te kalırsınız benden söylemesi.

Zaten jandarma minibüslerle otobüsleri durduruyor sadece. Yakalanma olasılığı %99.9 o kadar diyeyim sana.

Gidilecek yer de eğlence anlayışına göre değişir. Ben canlı müzik seviyorum mesela. Arada bir Mavi Bar'a giderim/giderdim. Son zamanlarda gece pek çıktığım söylenemez.