bende gidicem arkadaşlar,
sorum giderken çevirme oluyormu otobüsle gidicem.sebebi ise yanımdaki arkadaşımın asker kaçağı . öyle diyelim seneye gidicek ins
Bodrum'a girmeden Güvercinlik'te kalırsınız benden söylemesi.
Zaten jandarma minibüslerle otobüsleri durduruyor sadece. Yakalanma olasılığı %99.9 o kadar diyeyim sana.
Gidilecek yer de eğlence anlayışına göre değişir. Ben canlı müzik seviyorum mesela. Arada bir Mavi Bar'a giderim/giderdim. Son zamanlarda gece pek çıktığım söylenemez.