Kızlarda neden yaş takıntısı vardir?
10
●2.399
- 15-07-2013, 03:06:33Kızlar küçükken böyle olur. Az büyüsünler yaşları 26-27 olsun da bak sen. Yaş direkt 1-2 yıl aşağı iniyor
Sen en iyisi 24-25 yaşındakilerle muhattap ol. Böyle şeylerle karşılaşmazsın kardeşim. Ergenlik çağı sendromu her erinde olur.
- 15-07-2013, 03:15:18Kesinlikle. Bir takıntılari var.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yaş buyutuyorlar gereksiz yere. Bir hava, artistlik seziyorum.Zafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

iPhone 4S dual core cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi - 15-07-2013, 03:27:51Valla kızlar gençken hep yaşını büyütür, olgun gibi davranır. Yaşlanınca da genç gibi davranıp kokoş görünürler. Anlamak zor..
- 15-07-2013, 04:29:58Kisinin hayalindeki kişi ol yas felan önemli değil benim sevgilim benden büyük
Sen en iyisi 24-25 yaşındakilerle muhattap ol. Böyle şeylerle karşılaşmazsın kardeşim. Ergenlik çağı sendromu her erinde olur.
