• 15-07-2013, 03:00:53
    #1
    ...teşekkürler.
  • 15-07-2013, 03:06:33
    #2
    Kızlar küçükken böyle olur. Az büyüsünler yaşları 26-27 olsun da bak sen. Yaş direkt 1-2 yıl aşağı iniyor Sen en iyisi 24-25 yaşındakilerle muhattap ol. Böyle şeylerle karşılaşmazsın kardeşim. Ergenlik çağı sendromu her erinde olur.
  • 15-07-2013, 03:12:08
    #3
    Hocam demekki takıntı 23-24 yaşta
  • 15-07-2013, 03:15:18
    #4
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızlar küçükken böyle olur. Az büyüsünler yaşları 26-27 olsun da bak sen. Yaş direkt 1-2 yıl aşağı iniyor Sen en iyisi 24-25 yaşındakilerle muhattap ol. Böyle şeylerle karşılaşmazsın kardeşim. Ergenlik çağı sendromu her erinde olur.
    Kesinlikle. Bir takıntılari var.





    Zafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam demekki takıntı 23-24 yaşta
    Yaş buyutuyorlar gereksiz yere. Bir hava, artistlik seziyorum.

    iPhone 4S dual core cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 15-07-2013, 03:24:37
    #5
    Takma mertcim bunları Arasından birini götürüyorsan sıkıntı yok
  • 15-07-2013, 03:27:51
    #6
    Valla kızlar gençken hep yaşını büyütür, olgun gibi davranır. Yaşlanınca da genç gibi davranıp kokoş görünürler. Anlamak zor..
  • 15-07-2013, 03:48:12
    #7
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    17-23 dese yer mi karşısındaki bu kadar mı sazan bunlar ?
    Sizin yaş kaç acaba
  • 15-07-2013, 04:29:58
    #8
    Kisinin hayalindeki kişi ol yas felan önemli değil benim sevgilim benden büyük
  • 15-07-2013, 04:49:48
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ben hep kendimden büyük kızlarla birlikte oldum, hiç benden küçük kız arkadaşım olmadı ve hiçbirinin de yaş takıntısı yoktu, önemli olan kişiliğiniz eğer yaş takıntısı yapıyorlarsa üzgünüm ki kızın gönlü vs. yoktur.