teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızlar küçükken böyle olur. Az büyüsünler yaşları 26-27 olsun da bak sen. Yaş direkt 1-2 yıl aşağı iniyor Sen en iyisi 24-25 yaşındakilerle muhattap ol. Böyle şeylerle karşılaşmazsın kardeşim. Ergenlik çağı sendromu her erinde olur.
Kesinlikle. Bir takıntılari var.





Zafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam demekki takıntı 23-24 yaşta
Yaş buyutuyorlar gereksiz yere. Bir hava, artistlik seziyorum.

iPhone 4S dual core cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi