Konu
Kızlarda neden yaş takıntısı vardir?
15-07-2013, 03:06:33
#2
teknohaberci
Kızlar küçükken böyle olur. Az büyüsünler yaşları 26-27 olsun da bak sen. Yaş direkt 1-2 yıl aşağı iniyor
Sen en iyisi 24-25 yaşındakilerle muhattap ol. Böyle şeylerle karşılaşmazsın kardeşim. Ergenlik çağı sendromu her erinde olur.