• 15-07-2013, 09:59:03
    #10
    Yaş konusunda bayanları anlamaya çalışmayın. 30lu yaşları geçince de kendi aralarında küçük kız çocuğu gibi konuşup hareket etmeye çalışırlar. Oturduğu koltuklarda ayaklarını sallayıp "ama beeen şeker istiyooorduuuum" gibi şeyler söyleyebilirler. Hiç bir şey olmamış gibi davranın, bunlar gayet normal şeyler.
  • 15-07-2013, 10:46:17
    #11
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17-23 dese yer mi karşısındaki bu kadar mı sazan bunlar ?
    Sizin yaş kaç acaba
    Mevzu yiyip yememe mevzusu degil arkadas. Mevzu bu takıntıları. Bizim yaş 99 diyelim ne fark edecek. Genel olarak birlikte takildigim bayanlar hep boyle idi.

    iPhone 4S dual core cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi