Kızlarda neden yaş takıntısı vardir?
10
●2.399
- 15-07-2013, 09:59:03Yaş konusunda bayanları anlamaya çalışmayın. 30lu yaşları geçince de kendi aralarında küçük kız çocuğu gibi konuşup hareket etmeye çalışırlar. Oturduğu koltuklarda ayaklarını sallayıp "ama beeen şeker istiyooorduuuum" gibi şeyler söyleyebilirler. Hiç bir şey olmamış gibi davranın, bunlar gayet normal şeyler.
- 15-07-2013, 10:46:17Mevzu yiyip yememe mevzusu degil arkadas. Mevzu bu takıntıları. Bizim yaş 99 diyelim ne fark edecek. Genel olarak birlikte takildigim bayanlar hep boyle idi.ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

iPhone 4S dual core cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
