• 07-07-2013, 21:43:09
    #1
    Bugün düşündüm de aklıma bir kaç soru geldi. Cevabını bilen arkadaşlar yazarsa beni mutlu eder.
    1-) Belli bir yaşa kadar yurtlarda kalan ve evlat edinilmeyen çocuklar sonra ne oluyor ? Örneğin on sekiz yaşındaki bir kimsesiz.
    2-)Çocukların aileleri ile ilgili herhangi bir bilgi varsa bu çocuklara söyleniyor mu ? Söyleniyorsa reşit olmaları mı bekleniyor ?
    3-) Çocukların ad ve soyadlarını kurum mu veriyor ?
    4-) Çocuklar ne derecede eğitim alıyorlar ? Okullara giderken gereken eşyalar kim tarafından karşılanıyor ? (Önlük, çanta, defter vs. )

    Şimdilik bu kadar. Hepinize şimdiden teşekkürler.
  • 07-07-2013, 22:43:45
    #2
    1)eğer okuluna devam ediyorsa yurt bakıyor gene,eğer devam etmiyorsa artık bakmıyor yurt.
    2)söyleniyor genellikle zaten ilerki zamanda kendiside biliyor.
    3)soyadını kurum veriyor diye biliyorum adını bilmiyorum.
    4)yurt tarafından karşılanıyor ve her ay belirli bi miktar harçlık veriliyor.

    Ayrıca şunuda belirtmek istedim ilk okul mezunu dahi olsa yurttan çıkan herkeze devlet memurluk işi veriyor, tabi sabıkası kabarık değilse.
  • 07-07-2013, 23:39:41
    #3
    SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1)eğer okuluna devam ediyorsa yurt bakıyor gene,eğer devam etmiyorsa artık bakmıyor yurt.
    2)söyleniyor genellikle zaten ilerki zamanda kendiside biliyor.
    3)soyadını kurum veriyor diye biliyorum adını bilmiyorum.
    4)yurt tarafından karşılanıyor ve her ay belirli bi miktar harçlık veriliyor.

    Ayrıca şunuda belirtmek istedim ilk okul mezunu dahi olsa yurttan çıkan herkeze devlet memurluk işi veriyor, tabi sabıkası kabarık değilse.
    öncelikle çok teşekkürler. Peki okula devam ediyorsa ve 18i geçmişse nerede kalıyor ? Yine yurt mu bakıyor ?

    Ne kadar ileriki zaman yani beş yaşında da olsa biliyor mu ?

    İş verilmesi iyiymiş gerçekten.
  • 08-07-2013, 11:10:55
    #4
    Mythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle çok teşekkürler. Peki okula devam ediyorsa ve 18i geçmişse nerede kalıyor ? Yine yurt mu bakıyor ?

    Ne kadar ileriki zaman yani beş yaşında da olsa biliyor mu ?

    İş verilmesi iyiymiş gerçekten.
    gene yurtta kalıyor okul devam ettiği sürece.okula başladığı süreden sonra biliyor ister istemez.tabi iş verilmesi iyi koşulsuz şartsız hepsini memur yapıyorlar.
  • 08-07-2013, 16:39:37
    #5
    SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gene yurtta kalıyor okul devam ettiği sürece.okula başladığı süreden sonra biliyor ister istemez.tabi iş verilmesi iyi koşulsuz şartsız hepsini memur yapıyorlar.
    çok ilginç aslında bende reşit oluncaya kadar söylememeliydiler. Her neyse çok teşekküler.