Bugün düşündüm de aklıma bir kaç soru geldi. Cevabını bilen arkadaşlar yazarsa beni mutlu eder.
1-) Belli bir yaşa kadar yurtlarda kalan ve evlat edinilmeyen çocuklar sonra ne oluyor ? Örneğin on sekiz yaşındaki bir kimsesiz.
2-)Çocukların aileleri ile ilgili herhangi bir bilgi varsa bu çocuklara söyleniyor mu ? Söyleniyorsa reşit olmaları mı bekleniyor ?
3-) Çocukların ad ve soyadlarını kurum mu veriyor ?
4-) Çocuklar ne derecede eğitim alıyorlar ? Okullara giderken gereken eşyalar kim tarafından karşılanıyor ? (Önlük, çanta, defter vs. )

Şimdilik bu kadar. Hepinize şimdiden teşekkürler.