SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1)eğer okuluna devam ediyorsa yurt bakıyor gene,eğer devam etmiyorsa artık bakmıyor yurt.
2)söyleniyor genellikle zaten ilerki zamanda kendiside biliyor.
3)soyadını kurum veriyor diye biliyorum adını bilmiyorum.
4)yurt tarafından karşılanıyor ve her ay belirli bi miktar harçlık veriliyor.

Ayrıca şunuda belirtmek istedim ilk okul mezunu dahi olsa yurttan çıkan herkeze devlet memurluk işi veriyor, tabi sabıkası kabarık değilse.
öncelikle çok teşekkürler. Peki okula devam ediyorsa ve 18i geçmişse nerede kalıyor ? Yine yurt mu bakıyor ?

Ne kadar ileriki zaman yani beş yaşında da olsa biliyor mu ?

İş verilmesi iyiymiş gerçekten.