1)eğer okuluna devam ediyorsa yurt bakıyor gene,eğer devam etmiyorsa artık bakmıyor yurt.
2)söyleniyor genellikle zaten ilerki zamanda kendiside biliyor.
3)soyadını kurum veriyor diye biliyorum adını bilmiyorum.
4)yurt tarafından karşılanıyor ve her ay belirli bi miktar harçlık veriliyor.
Ayrıca şunuda belirtmek istedim ilk okul mezunu dahi olsa yurttan çıkan herkeze devlet memurluk işi veriyor, tabi sabıkası kabarık değilse.