• 10-06-2013, 19:08:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    araknofobi oldugumu bildirmek isterim.
    bildiginiz gibi orumcek agi ingilizcede web demektir, bu arama botlari da futursuzca aglarin uzerinde gezdiginden spider denmistir.

    bilenler vardir belki ama az once mide spazmi gecirirken aklima geldi []
  • 10-06-2013, 19:20:59
    #2
    Konuya girmeden önce bir fikrim yoktu ama örümcekleri genelde sıçrarken gördüğüm için botlarıda siteden siteye sıçrarken düşündüm ve bu sonuca vardım
  • 10-06-2013, 19:27:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya girmeden önce bir fikrim yoktu ama örümcekleri genelde sıçrarken gördüğüm için botlarıda siteden siteye sıçrarken düşündüm ve bu sonuca vardım
    onlar (orumcekler) ziplayabiliyor mu?
  • 10-06-2013, 19:44:53
    #4
    Sıçrayan örümcek ailesi (Salticidae), 500′den fazla tanımlanmış cinse, 5000 kadar da tanımlanmış türe sahip olarak en büyük örümcek ailesini oluşturur (tüm örümcek türlerinin %13′ü). ipek ağlarını avlanmak yerine güvenlik halatı olarak kullanan sıçrayan örümcekler oldukça yetenekli sıçrayıcılardır. İyi görüşleri sayesinde de hem avlanmada, hem de yön bulmada zorluk çekmezler. Solunumda hem kitap akciğeri, hem de trake sistemini kullanırlar ve iki sistem de gelişmiştir.
  • 10-06-2013, 19:46:02
    #5
    jesus f.cking christ