Konu
Arama Motoru Botlarina Neden Spider (Orumcek) Denir?
10-06-2013, 19:27:49
#3
WapZap
Üyeliği durduruldu
Watchmen35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuya girmeden önce bir fikrim yoktu ama örümcekleri genelde sıçrarken gördüğüm için botlarıda siteden siteye sıçrarken düşündüm ve bu sonuca vardım
onlar (orumcekler) ziplayabiliyor mu?