Konu
Arama Motoru Botlarina Neden Spider (Orumcek) Denir?
10-06-2013, 19:20:59
#2
Watchmen35
Konuya girmeden önce bir fikrim yoktu ama örümcekleri genelde sıçrarken gördüğüm için botlarıda siteden siteye sıçrarken düşündüm ve bu sonuca vardım