araknofobi oldugumu bildirmek isterim.
bildiginiz gibi orumcek agi ingilizcede web demektir, bu arama botlari da futursuzca aglarin uzerinde gezdiginden spider denmistir.

bilenler vardir belki ama az once mide spazmi gecirirken aklima geldi []