• 07-06-2013, 07:30:36
    #1
    merhaba arkadaşlar,
    kızılayda metro ve ankaray çalışıyormu? (eylemlerden dolayı kapalı olabileceğini düşündüm)
    bilen varmı?

    Edit: gittim geldim sıkıntı yok çalışıyor, belki başka arkadaşlarada yardımcı olur bu konu
  • 07-06-2013, 09:21:10
    #2
    Çalışıyor, eylem olduğunda kapanıyor.
  • 07-06-2013, 09:29:37
    #3
    Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışıyor, eylem olduğunda kapanıyor.
    teşekkürler hocam, şimdi gidiyorum kızılaya bakalım hayırlısı
  • 07-06-2013, 09:31:16
    #4
    WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam, şimdi gidiyorum kızılaya bakalım hayırlısı
    Sıkıntı yok kızılayda, korkmanıza gerek yok.
  • 07-06-2013, 09:44:28
    #5
    eyleme desteğe mi gideceksiniz?
  • 07-06-2013, 11:00:22
    #6
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyleme desteğe mi gideceksiniz?
    Hayır aştiye geldim metro yoluyla

    LG-P970 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi