merhaba arkadaşlar,
kızılayda metro ve ankaray çalışıyormu? (eylemlerden dolayı kapalı olabileceğini düşündüm)
bilen varmı?
Edit: gittim geldim sıkıntı yok çalışıyor, belki başka arkadaşlarada yardımcı olur bu konu
Kızılay Metrosu Çalışıyormu arkadaşlar? (Acil)
5
●1.195
- 07-06-2013, 07:30:36
- 07-06-2013, 09:29:37teşekkürler hocam, şimdi gidiyorum kızılaya bakalım hayırlısıPoint adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2013, 09:31:16Sıkıntı yok kızılayda, korkmanıza gerek yok.WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2013, 11:00:22Hayır aştiye geldim metro yoluylaHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-P970 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi