Konu
Kızılay Metrosu Çalışıyormu arkadaşlar? (Acil)
07-06-2013, 07:30:36
#1
WebServisi
merhaba arkadaşlar,
kızılayda metro ve ankaray çalışıyormu? (eylemlerden dolayı kapalı olabileceğini düşündüm)
bilen varmı?
Edit:
gittim geldim sıkıntı yok çalışıyor, belki başka arkadaşlarada yardımcı olur bu konu