merhaba arkadaşlar,
kızılayda metro ve ankaray çalışıyormu? (eylemlerden dolayı kapalı olabileceğini düşündüm)
bilen varmı?

Edit: gittim geldim sıkıntı yok çalışıyor, belki başka arkadaşlarada yardımcı olur bu konu