Konu
Kızılay Metrosu Çalışıyormu arkadaşlar? (Acil)
07-06-2013, 11:00:22
#6
WebServisi
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eyleme desteğe mi gideceksiniz?
Hayır aştiye geldim metro yoluyla
LG-P970 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi