Konu
Kızılay Metrosu Çalışıyormu arkadaşlar? (Acil)
07-06-2013, 09:29:37
#3
WebServisi
Point adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışıyor, eylem olduğunda kapanıyor.
teşekkürler hocam, şimdi gidiyorum kızılaya bakalım hayırlısı