• 01-06-2013, 01:55:06
    #82
    Ben de bu öğrencileri anlamıyorum. Size ne? tamam halk tepki gösterebilir de size ne oluyor? Siz gidin derslerinizle ilgilenin, her yerden çıkmak zorunda mısınız? tamam polis orantısız güç kullanması yanlış ama ortalığı karıştırana da sormak lazım bunu?
  • 01-06-2013, 01:55:13
    #83
    R10'dan geziparkına selamlar olsun..
  • 01-06-2013, 01:55:49
    #84
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asker asla böyle birşey yapmaz, yapmamalıdırda zaten.

    Şuan asker yeteri kadar kendini ülkeye tekrar sevdirdi. Bu imajını bozmamalı.
    Yapar yapar.. Asker vaktinde hükümeti de yıktı. Bunu da yapar, vatandaşını koruması gerekiyorsa kimseye bişey sormaz.. Asıl asker budur..
  • 01-06-2013, 01:56:08
    #85
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bu öğrencileri anlamıyorum. Size ne? tamam halk tepki gösterebilir de size ne oluyor? Siz gidin derslerinizle ilgilenin, her yerden çıkmak zorunda mısınız? tamam polis orantısız güç kullanması yanlış ama ortalığı karıştırana da sormak lazım bunu?
    Ögrencilikle ne alakası var olayın. Bu bir toplumsal olaydır. Ögrenci ayrı işçi emekçi ayrı, memur ayrı mı olacak. Sen olayı anlamamıssın bence.
  • 01-06-2013, 01:57:15
    #86
    HodriMeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerler tarafından yapılan anons : " Halka müdahale devam ederse polise müdahale başlayacaktır. "
    Kizil-ML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polisten yemeğini yiyen vatandaşa TOKAT !


    http://www.youtube.com/watch?v=PvD0xQ-48oE
    Arkadaşlar sosyal medya iyi güzel fakat çok fazla bilgi kirliliği ve provakatör var. Polis videosu çok eski günlere ait. Asker konusu iste tamamen düzmece öyle bir şey olamaz şuan.
  • 01-06-2013, 02:00:33
    #87
    Allah belanı versin beyaz tv , sizin kadar satılmış bir kanal daha yoktur . Yayınınıza konuk alıp AKP Hükümetini desteklemeye devam edip , muhalefet partilere kışkırtma suçunu atacağınız sabahtan beri belliydi . Siz anca hakkını arayanlara faşist ve anarşist olarak suçlarsınız. Asıl faşist sizsiniz ulan allah belanızı versin !
  • 01-06-2013, 02:00:45
    #88
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ögrencilikle ne alakası var olayın. Bu bir toplumsal olaydır. Ögrenci ayrı işçi emekçi ayrı, memur ayrı mı olacak. Sen olayı anlamamıssın bence.
    Nerde bir olay olsa altından öğrenci çıkıyor, protesto mesleğini mi okuyorlar anlamıyorum ki.
  • 01-06-2013, 02:02:08
    #89
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde bir olay olsa altından öğrenci çıkıyor, protesto mesleğini mi okuyorlar anlamıyorum ki.
    Koyun değil onlar. Bilinçli insanlar.. O yüzdendir..
  • 01-06-2013, 02:02:25
    #90
    http://www.oguzz.com/gezi-parki-canli-yayin/

    şöyle bir şey ekledim arkadaşlar, DHA nın playeri sanırım