• 16-05-2013, 14:42:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Balkona güvercin yumurtalarını bırakmıştı bir kaç haftadır uzaktan gözlemliyordum.

    Daha sonra yavrular yumurtadan çıktılar ben de her gün önlerine bir kap su koyuyordum.

    Bir kaç gün sonra yavrulardan bir tanesinin öldürüldüğünü gördüm.

    Sırt bölgesindeki kan ve yara izi görülüyor güvercinler bu şekilde yavrularını öldürürler mi?

    Çok canım sıkıldı 2 haftadır besliyordum önlerine ekmek ve su koyuyordum.

    Yavruların resimleri;



    Bu da öldükten sonra çektiğim resim

  • 16-05-2013, 15:09:24
    #2
    2. resme bakınca kargalar yapmıştır gibime geliyor. Özellikle dışarda böyle korumasız yavru gördüklerinde yaparlar. Gagalayıp ne yavru ne de yumurta bırakmışlar.

    Sonuçta canlı işte insan üzülüyor.
  • 16-05-2013, 15:15:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    RebeLLi0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. resme bakınca kargalar yapmıştır gibime geliyor. Özellikle dışarda böyle korumasız yavru gördüklerinde yaparlar. Gagalayıp ne yavru ne de yumurta bırakmışlar.

    Sonuçta canlı işte insan üzülüyor.
    o kargaları tutup gagalarına gagalarına vericen
  • 16-05-2013, 15:17:17
    #4
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kargaları tutup gagalarına gagalarına vericen
    Şöyle bir konu buldum. Burda da hemen hemen aynı şeylerden bahsetmişler.

    http://www.kulucka.net/index.php?topic=1097.0
  • 16-05-2013, 15:21:48
    #5
    arkadaşlar güvercinler kendi yavrularının üzerine basmak sureti ile onları öldürebilirler
    dişi kuş farklı bir erkek ile yavrusu varken eş alır ve yeni eşini yuvaya getirirse o yeni erkek yavruları öldürebilir.(eski erkek o zaman diliminde yavruların yanında değildir ya da onuda dövmüştür)yavru farklı bir sebepten hastalık vb şeyden ötürü ölmüştür dişi onu hareketlendirmek için aynı bölgeye uzun süre vurabilir.karga ve benzeri yırtıcı kuşlar yavruları kümesin hemen dibinde değil farklı alanlarına sürükleyip orada gözlerini çıkartabilir ya da vucutlarina zarar verip onlar ile oynayabilir havaya çıkartıp yere bırakmak gibi...
  • 16-05-2013, 15:43:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Annesi zaman zaman geliyordu o yüzden aslında üzerlerine kafes geçirmeyi düşünüyodum kargalar benimde aklıma gelmişti ama anneleri gidip geliyor diye kafes koymadım.
  • 16-05-2013, 15:47:43
    #7
    Arkadaşlar son 2 haftadır bizim balkondaki dolabın üstündeki kutunun üstünde güvercinler var boyumun uzanamayacağı bir yerde anca merdivenle uzanabilirim oraya. Arkadaşlar güvercin hiç hareket etmiyor her baktığımda yön değiştiriyor karnı sürekli titriyor. Hamile felan mı acaba?
  • 16-05-2013, 15:48:26
    #8
    Bu kargalar bildiğin psikopatmış.
  • 16-05-2013, 16:22:05
    #9
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar son 2 haftadır bizim balkondaki dolabın üstündeki kutunun üstünde güvercinler var boyumun uzanamayacağı bir yerde anca merdivenle uzanabilirim oraya. Arkadaşlar güvercin hiç hareket etmiyor her baktığımda yön değiştiriyor karnı sürekli titriyor. Hamile felan mı acaba?
    hasta olabilir.