2. resme bakınca kargalar yapmıştır gibime geliyor. Özellikle dışarda böyle korumasız yavru gördüklerinde yaparlar. Gagalayıp ne yavru ne de yumurta bırakmışlar.

Sonuçta canlı işte insan üzülüyor.