Konu
Balkonumdaki güvercinler yavrusunu öldürdüler :( (Resimli)
16-05-2013, 15:09:24
#2
RebeLLi0us
2. resme bakınca kargalar yapmıştır gibime geliyor. Özellikle dışarda böyle korumasız yavru gördüklerinde yaparlar. Gagalayıp ne yavru ne de yumurta bırakmışlar.
Sonuçta canlı işte insan üzülüyor.