Balkona güvercin yumurtalarını bırakmıştı bir kaç haftadır uzaktan gözlemliyordum.
Daha sonra yavrular yumurtadan çıktılar ben de her gün önlerine bir kap su koyuyordum.
Bir kaç gün sonra yavrulardan bir tanesinin öldürüldüğünü gördüm.
Sırt bölgesindeki kan ve yara izi görülüyor güvercinler bu şekilde yavrularını öldürürler mi?
Çok canım sıkıldı 2 haftadır besliyordum önlerine ekmek ve su koyuyordum.
Yavruların resimleri;
Bu da öldükten sonra çektiğim resim