Konu
Balkonumdaki güvercinler yavrusunu öldürdüler :( (Resimli)
16-05-2013, 15:15:30
#3
Srdr
Üyeliği durduruldu
RebeLLi0us adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. resme bakınca kargalar yapmıştır gibime geliyor. Özellikle dışarda böyle korumasız yavru gördüklerinde yaparlar. Gagalayıp ne yavru ne de yumurta bırakmışlar.
Sonuçta canlı işte insan üzülüyor.
o kargaları tutup gagalarına gagalarına vericen