Telekinesis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kusura bakmayın ama telekinesis'in şaşırması normal. Telekinese cevap vereyim r10da herkes php asp html biliyor
. Çünkü Türk milleti olarak wat is yor neym diyince kendini ingilizce bilen biri sanan insanlarız. Bize göre bilmek birşeyib %10'unu yapabilmektir. Okuduğum okulda da herkes hazırlık sınıfında kendini mühendis sanıyor
