Nasıl oluyor bu arkadaşım?
Hem php/asp/html/vb ve c# biliyor üstüne SEO danışmanlığı mı yapıyorsun. Böyle mükemmel kabiliyetlisin madem o zaman bize boşa danışıyorsun oraya gidince bulursun yolunu.
Maşallah..
Bilgisayar Mühendisleri Odasından her hafta bu dilleri bilen dolgun maaşla çalışacak eleman arama mailleri alıyorum.
Kusura bakmayın ama telekinesis'in şaşırması normal. Telekinese cevap vereyim r10da herkes php asp html biliyor

. Çünkü Türk milleti olarak wat is yor neym diyince kendini ingilizce bilen biri sanan insanlarız. Bize göre bilmek birşeyib %10'unu yapabilmektir. Okuduğum okulda da herkes hazırlık sınıfında kendini mühendis sanıyor