ne iş yapıyorlar çok merak ettim . yani ne olduda ordudan özellikle japonya nagoyaya göç oldu .
Hocam ben diğerlerini bilmem şahsen bizimkilerin ne iş yaptıgını belirteyim, Eniştem şuan 36 yaşında. 15 yaşından beridir japonyada arada bir türkiyeye gelip gidiyor ama yani temelli orda o gitmiş sistemi kurmuş japonya toyama, nagoya ve miyazaki bölgelerinde bu yapı işleri satan bi yer açmış. ve hala o işlerle ugrasıyor işi büyütünce akita bölgesinde şuan kendine ait barı var bizimkilerde bu yapı işleri bölümünde çalışıyorlar. kaçak falan değil evlenip vizeleri vs hepsi eniştem yanlarında %90 türk çalıştırıyor bunlara kalacak yer vs ayarlıyor . geçimini sürdürüyor.
https://www.google.com.tr/search?q=j...w=1360&bih=667