• 10-05-2013, 20:17:55
    #10
    japonca bilmiyosan yandın.ingilizce felan bilmiyolar
  • 10-05-2013, 20:18:52
    #11
    qoxu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Japonya'ya okuyama gideceğim. Türkiyede internet üzerinden birçok farklı sektörde iş yapıyorum. İyi de bir gelirim var. Japonyadaki ekonomi daha gelişmiş olduğu için ve bilgisayar teknolojilerinde başarılı oldukları için oradaki web sektöründen daha fazla kazanç sağlayabileceğimi düşünüyorum.

    Birkaç sorum: (hepsini web sektörü üzerinden soruyorum)

    1) Japonya'da hangi sektörler daha çok kazandırır? (yazılım, web hizmeteri vs..)

    2) Bu şekilde çalışanlar varsa aylık ortalama kazancınız?

    Ayrıca Japon insanları Türkleri nasıl karşılamaktadır. En çok bunu merak ediyorum. İnsanları nasıldır? Alışmakta zorluk çeker miyim?

    *Uluslararası ilişkiler okumaya gidiyorum ama bilgisayar konusunda ortalama durumdayım hobi olarak web'de iş yapıyorum. Php/Asp/Html - VB/C# - SEO biliyorum.

    *Sorular amatörce olabilir kusura bakmayın aceleyle yazdım. Cevaplar için teşekkürler.
    benim dede, enişte, amca, abi, abla hepside Japonya Nagoya dalar. Eğer nagoya ve çevre yakın yerlere gidersen destek için sizi onlara yönlendirebilirim hocam yabancılık çekme.
  • 10-05-2013, 21:45:34
    #12
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim dede, enişte, amca, abi, abla hepside Japonya Nagoya dalar. Eğer nagoya ve çevre yakın yerlere gidersen destek için sizi onlara yönlendirebilirim hocam yabancılık çekme.
    Teşekkürler SwarTLine
  • 10-05-2013, 22:15:17
    #13
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim dede, enişte, amca, abi, abla hepside Japonya Nagoya dalar. Eğer nagoya ve çevre yakın yerlere gidersen destek için sizi onlara yönlendirebilirim hocam yabancılık çekme.
    Hocam senin burda ne işin var
  • 10-05-2013, 22:31:59
    #14
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin burda ne işin var
    Mallığımdan duruyorum, Tek ben kaldım evde diye bırakmıyorlar beni bizimkiler
  • 10-05-2013, 23:48:46
    #15
    japonya ya en fazla gidilen yer ordu fatsa civarıydı sanırım. Normaldir yani.
    Hatta artık yasaklanmıs gibi bişilerde duymusdum .
    ordu nun yarısı japonyaya taşınış resmen
  • 11-05-2013, 19:03:42
    #16
    AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    japonya ya en fazla gidilen yer ordu fatsa civarıydı sanırım. Normaldir yani.
    Hatta artık yasaklanmıs gibi bişilerde duymusdum .
    ordu nun yarısı japonyaya taşınış resmen
    Aynen öyle hocam Ordulular japonyayı işgal ettiler bizimkilerin bulunduğu çevrede 2 binden fazla TÜRK var ve bunların bin kişiden fazlası sadece ordulu
  • 11-05-2013, 19:14:19
    #17
    ne iş yapıyorlar çok merak ettim . yani ne olduda ordudan özellikle japonya nagoyaya göç oldu .
  • 11-05-2013, 19:19:49
    #18
    AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne iş yapıyorlar çok merak ettim . yani ne olduda ordudan özellikle japonya nagoyaya göç oldu .
    aynen bende merak ettim