japonya ya en fazla gidilen yer ordu fatsa civarıydı sanırım. Normaldir yani.
Hatta artık yasaklanmıs gibi bişilerde duymusdum .
ordu nun yarısı japonyaya taşınış resmen
Aynen öyle hocam Ordulular japonyayı işgal ettiler

bizimkilerin bulunduğu çevrede 2 binden fazla TÜRK var ve bunların bin kişiden fazlası sadece ordulu