• 09-05-2013, 22:54:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar. Bugün eve mahkemeye çağrı kağıdı gelmiş. Zamanında Eyvahh Eyvah filmini sitemde yayınlamıştım. Polisler aynı yıl içinde eve gelip bilgisayarlarıma el koymuşlardı. Bilgisayarımda filmin yayınlandığına dair delil bulunmuştu. Zaten ben de kabul etmiştim. Dilekçemi falan alıp serbest bırakmışlardı beni. Şimdi beni duruşmaya çağırıyorlar.




    Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar benzer bir davası olan var mı daha önce? Avukat falan tutmalı mıyım. Ceza verilirse ilerde memur olma hakkım alınır mı
  • 09-05-2013, 23:12:18
    #2
    Yasal olarak suç olan bir işlemi gerçekleştirmişsiniz.
    Avukat ile gitmenizi tavsiye ederim.


    Memurluk için hangi suçlar sıkıntı çıkarıyor bilgim yok.
  • 09-05-2013, 23:12:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    HAGB kararı çıkar engel olmaz, merak etmeyin. Avukatı barodan da talep edebilirsiniz.
  • 09-05-2013, 23:42:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HAGB kararı çıkar engel olmaz, merak etmeyin. Avukatı barodan da talep edebilirsiniz.
    Teşekkürler hocam HAGB kararı hakkında biraz bilgi verebilir misiniz? Bir de barodan talep edeceğim avukat ne derece etkili olabilir bu konuda bilginiz var mı özel tutsak daha iyi olmaz mı?
  • 10-05-2013, 15:13:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Roşan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam HAGB kararı hakkında biraz bilgi verebilir misiniz? Bir de barodan talep edeceğim avukat ne derece etkili olabilir bu konuda bilginiz var mı özel tutsak daha iyi olmaz mı?
    Hükmün açıklanmasının geriye bırakılması anlamına geliyor, belirli bir ceza sınırına göre cezanızı erteliyor 3 veyahut 5 senelik bir denetim veriyor size. Tekrar suç işlemeniz takdirinde bu açıklanması geriye bırakılan hükmünüz bozularak 1 celse daha görülüyor eski mahkemenizde. Bu görülen celsede cezanızı çekmenizi isteyebilir hakim. ( + olarak isteğine göre %50 oranında indirim yapabilir.) ya da tekrar hagb kararı verebilir. Kısacası HAGB kararı çıktıktan sonra tekrar suç işlemezseniz belirtilen denetim sürecinde hakkınızda dava açılmamış durumuna düşüyor. Hagb kararı alsanız bile denetim süresince sabıka kaydınıza, arşivli kaydınıza ve sicilinize işlenmiyor. Yani bu size adeletin " Git kendine çeki düzen ver, çizmeyim kestaneni " demesi gibi birşey.

    Geçmiş olsun.
  • 10-05-2013, 15:33:29
    #6
    Eyvah Eyvah filmini nasıl sitende yayınladın direk kendi sunucunamı atmıştın?
  • 10-05-2013, 15:39:53
    #7
    Determinant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal olarak suç olan bir işlemi gerçekleştirmişsiniz.
    Avukat ile gitmenizi tavsiye ederim.


    Memurluk için hangi suçlar sıkıntı çıkarıyor bilgim yok.
    Avukatın çok faydası olmaz kararda. Ancak kendimi yeterince savunamam diyorsanız tutun bir avukat. Baro size ücretsiz avukat vermez mali durumunuzun çok kötü olması lazım bunu resmi olarak belgelemeniz lazım fln. Memurluk açısındanda alacağınız cezanın miktarı süresi önemli.
  • 10-05-2013, 16:17:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukatın çok faydası olmaz kararda. Ancak kendimi yeterince savunamam diyorsanız tutun bir avukat. Baro size ücretsiz avukat vermez mali durumunuzun çok kötü olması lazım bunu resmi olarak belgelemeniz lazım fln. Memurluk açısındanda alacağınız cezanın miktarı süresi önemli.
    yeterince savunurum duruma göre yapıcaz bir şeyler.

    Rwnqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvah Eyvah filmini nasıl sitende yayınladın direk kendi sunucunamı atmıştın?
    embed kodlarıyla hocam..

    cevap veren herkese teşekkürler..
  • 10-05-2013, 17:22:54
    #9
    Bişey çıkmaz merak etmeyin, ceza alsanda en fazla arkadaşın dediği gibi erteleme alırsın ayrıca hakimin karşısına filan çıkmayacaksın katip alıcak ifadeni fazla sıkılmana gerek yok kısacası.