Bişey çıkmaz merak etmeyin, ceza alsanda en fazla arkadaşın dediği gibi erteleme alırsın ayrıca hakimin karşısına filan çıkmayacaksın katip alıcak ifadeni fazla sıkılmana gerek yok kısacası.