HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukatın çok faydası olmaz kararda. Ancak kendimi yeterince savunamam diyorsanız tutun bir avukat. Baro size ücretsiz avukat vermez mali durumunuzun çok kötü olması lazım bunu resmi olarak belgelemeniz lazım fln. Memurluk açısındanda alacağınız cezanın miktarı süresi önemli.
yeterince savunurum duruma göre yapıcaz bir şeyler.

Rwnqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvah Eyvah filmini nasıl sitende yayınladın direk kendi sunucunamı atmıştın?
embed kodlarıyla hocam..

cevap veren herkese teşekkürler..