Merhaba arkadaşlar. Bugün eve mahkemeye çağrı kağıdı gelmiş. Zamanında Eyvahh Eyvah filmini sitemde yayınlamıştım. Polisler aynı yıl içinde eve gelip bilgisayarlarıma el koymuşlardı. Bilgisayarımda filmin yayınlandığına dair delil bulunmuştu. Zaten ben de kabul etmiştim. Dilekçemi falan alıp serbest bırakmışlardı beni. Şimdi beni duruşmaya çağırıyorlar.




Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar benzer bir davası olan var mı daha önce? Avukat falan tutmalı mıyım. Ceza verilirse ilerde memur olma hakkım alınır mı