Ziraat işlem parası kesmesi ?
4
●494
- 27-04-2013, 00:21:14Şimdi 6 aydır falan para yatmıyor kullanmadığım için. Şimdi otomatik ödeme yapsam o 6 aylık 30 lira kesilir mi ? 3 ayda 15 lira kesiliyor demişti veznede ki bayan.JBuLLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle