• 26-04-2013, 17:34:59
    #1
    Ziraat bankası bankamatik kartım bulunuyor fakat başka bir kartım olduğu için bunu pek bullanmadım. Şimdi 3 aylık 15 TL gibi birşey kesiliyordu sanırsam. Buna otomatik ödeme yapsam ve daha sonra para yatırsam kesinti olur mu?
  • 26-04-2013, 19:23:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 2 otomatik odeme talimati verince kesmiyor hic bi banka
  • 27-04-2013, 00:21:14
    #3
    JBuLLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 2 otomatik odeme talimati verince kesmiyor hic bi banka
    Şimdi 6 aydır falan para yatmıyor kullanmadığım için. Şimdi otomatik ödeme yapsam o 6 aylık 30 lira kesilir mi ? 3 ayda 15 lira kesiliyor demişti veznede ki bayan.
  • 27-04-2013, 00:23:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kesilmez sanirim
  • 27-04-2013, 01:07:00
    #5
    Bildiğim kadarıyla 2 adet otomatik ödeme talimatı verildiğinde bankanın hesap işletim ücreti kesmemesi için en az bir kez fatura ödemesinin gerçekleşmesi gerekiyor.
    Bu şekilde sistem tarafından hesaptan "hesap işletim ücreti" alınmıyor.