JBuLLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 2 otomatik odeme talimati verince kesmiyor hic bi banka
Şimdi 6 aydır falan para yatmıyor kullanmadığım için. Şimdi otomatik ödeme yapsam o 6 aylık 30 lira kesilir mi ? 3 ayda 15 lira kesiliyor demişti veznede ki bayan.