Konu
Ziraat işlem parası kesmesi ?
27-04-2013, 00:21:14
#3
oceanss13
JBuLLeT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 2 otomatik odeme talimati verince kesmiyor hic bi banka
Şimdi 6 aydır falan para yatmıyor kullanmadığım için. Şimdi otomatik ödeme yapsam o 6 aylık 30 lira kesilir mi ? 3 ayda 15 lira kesiliyor demişti veznede ki bayan.