Konu
Ziraat işlem parası kesmesi ?
27-04-2013, 01:07:00
#5
corpixx
Bildiğim kadarıyla 2 adet otomatik ödeme talimatı verildiğinde bankanın hesap işletim ücreti kesmemesi için en az bir kez fatura ödemesinin gerçekleşmesi gerekiyor.
Bu şekilde sistem tarafından hesaptan "hesap işletim ücreti" alınmıyor.