Ziraat bankası bankamatik kartım bulunuyor fakat başka bir kartım olduğu için bunu pek bullanmadım. Şimdi 3 aylık 15 TL gibi birşey kesiliyordu sanırsam. Buna otomatik ödeme yapsam ve daha sonra para yatırsam kesinti olur mu?