• 21-04-2013, 12:25:20
    #28
    Aynı olay benim de başıma geldi 1 kere not bırakmışlardı PTT başmüdürlüğüne gidip alın diye , yürüyerek 3-4 km gitmek zorunda kaldım. daha sonra bi kere de öyle hatırlıyorum posta kutusuna atmışlardı
  • 21-04-2013, 12:31:11
    #29
    ben meshur 0.01 dolarlik saatlerden almistim. daireye kadar cikip imza ile teslim etmislerdi.
  • 21-04-2013, 12:46:14
    #30
    ademoooz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben meshur 0.01 dolarlik saatlerden almistim. daireye kadar cikip imza ile teslim etmislerdi.
    Kayıtlı posta falan mıydı ?

    HTC Sensation Z710e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi