• 11-04-2013, 18:17:06
    #2
    Ağla ağla içim çıktı be birader ne yaptın. Beyazları sadece ezen olarak gören siyah halkın ayrı anadan kardeşini görmesi ne güzelmiş.
  • 11-04-2013, 18:38:10
    #3
    o adam öyle yerinden kalkıp sarıldıya sanki bana sarıldı çok içten adamlar Allah cennette buluşmayı nasip etsin
  • 11-04-2013, 18:44:33
    #4
    Gercekten cok guzel goruntuler... Musluman kardesimizin sarildigi kisininde Konyadan bir R10 uyesi oldugunu belirtmek isterim.
  • 11-04-2013, 19:03:05
    #5
    Daha önce izlemiştim. Tüylerim diken diken olmuştu ve izlediğimde hala aynı oluyor.
  • 11-04-2013, 19:07:17
    #6
    Dedefon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gercekten cok guzel goruntuler... Musluman kardesimizin sarildigi kisininde Konyadan bir R10 uyesi oldugunu belirtmek isterim.


    Maşallah, Konuya Davet Etsek de iki kelam etse sakıncası yoksa.
  • 11-04-2013, 19:08:33
    #7
    Videonun sol üst köşesindeki işaret Samanyolu mu?
  • 11-04-2013, 19:10:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videonun sol üst köşesindeki işaret Samanyolu mu?
    Samanyolu'nun eski logosu galiba.
  • 11-04-2013, 19:12:58
    #9
    Kaçıncı defa tekrar izliyorum bilmiyorum, hala etkisinden kurtulamadım. Temiz saf duygularla yaşayan bu insanları gördükçe, aslında bizim milyonlarca defa şükür etmemiz gerektiği gerçeği bir defa yüzüme tokat gibi çarpıldı. Fakirlik, sefalet içinde hala mutlu gözlerle bakabiliyorlar ne mutlu onlara..