Kaçıncı defa tekrar izliyorum bilmiyorum, hala etkisinden kurtulamadım. Temiz saf duygularla yaşayan bu insanları gördükçe, aslında bizim milyonlarca defa şükür etmemiz gerektiği gerçeği bir defa yüzüme tokat gibi çarpıldı. Fakirlik, sefalet içinde hala mutlu gözlerle bakabiliyorlar ne mutlu onlara..