Dedefon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gercekten cok guzel goruntuler... Musluman kardesimizin sarildigi kisininde Konyadan bir R10 uyesi oldugunu belirtmek isterim.


Maşallah, Konuya Davet Etsek de iki kelam etse sakıncası yoksa.